Bayerjev fokus na Life Science

width=


Bayer je postalo Life Science podjetje. Vsa znanost, ki jo izvajamo, in inovativni izdelki, ki nastanejo kot njen rezultat,  so narejeni z namenom, da ponudijo boljše življenje za ljudi po vsem svetu. In kaj  ponujamo vam – našim strankam, zaposlenim, investitorjem in sosedom po vsem svetu?

Družbene potrebe

Izzivi, s katerimi se sooča naša družba, se niso spremenili. Le povečali so se. Starajoča se in naraščajoča svetovna populacija zahteva nova in boljša zdravila, pa tudi večjo in zanesljivejšo preskrbo s hrano.


Preberite si, kako Bayer prispeva k boljšemu življenju

Naša blagovna znamka

 width=

Bayerjeva blagovna znamka ima posebno moč in je ena od najbolj poznanih blagovnih znamk po svetu. To je zaradi doslednega upravljanja z blagovno znamko, ki je stara že več kot 150 let. Nedolgo nazaj smo nadalje spodbudili njeno vrednost, zlasti z izboljšanjem osredotočenosti na našo korporativno blagovno znamko in tesnejšo povezavo z našimi močnimi blagovimi znamkami izdelkov.

Analiza dobro znane agencije za blagovne znamke Interbrand v letu 2015 je ovrednotila Bayerjevo blagovno znamko na 6,3 milijarde evrov, kar v primerjavi s prejšnjim letom predstavlja 12-odstotno povišanje. Glede na Interbrand poročilo, je to zaradi optimizirane arhitekture blagovne znamke in uspešne uvedbe naše nove globalne blagovne znamke delodajalca.


Kot Life Science podjetje bomo nadaljevali s krepitvijo povezave med močnimi blagovnimi znamkami izdelkov in Bayerjevim križem, saj imajo naše stranke pozitivno percepcijo izdelkov, ki jih naredi Bayer.

Naši izdelki

Naš širok nabor izdelkov vključuje številne svetovno znane blagovne znamke, ki so pomagale izoblikovati ikonično Bayerjevo blagovno znamko. Nekateri izdelki pomagajo našim strankam že desetletja, drugi so šele nedolgo tega prišli iz naših laboratorijev. Njihove učinkovine so oblikovane tako, da vplivajo na biokemijske procese v živih organizmih. Ne glede na to, kako različni se zdijo ljudje, živali in rastline, obstajajo skupna pravila, ki veljajo za molekularne mehanizme v vseh oblikah življenja. Aktivne učinkovite spodbujajo ali omogočajo pozitivne procese oz. preprečujejo ali zavirajo negativne procese. Vse to predstavlja Life Science. In z našimi inovativnimi izdelki pomagamo izboljševati življenje.

Bayer: Science For A Better Life

Bayer je svetovna inovativna družba z več kot 150-letno zgodovino in ključnimi kompetencami na področjih zdravja in kmetijstva. Razvijamo nove molekule za uporabo v inovativnih izdelkih in rešitvah, z namenom izboljševati zdravje ljudi, živali in rastlin. Naše dejavnosti raziskav in razvoja temeljijo na odličnem razumevanju biokemijskih procesov v živih organizmih.

Z našimi izdelki prispevamo k odkrivanju rešitev za nekatere ključne izzive našega časa. Naraščajoča in starajoča se svetovna populacija zahteva izboljšano zdravstveno oskrbo in zadostno preskrbo s hrano. Bayer izboljšuje kakovost življenja ljudi s preprečevanjem, lajšanjem in zdravljenjem bolezni. Poleg tega pomagamo zagotavljati zanesljivo preskrbo z visokokakovostno hrano, krmo in rastlinskimi surovinami.

Naš cilje je doseči in ohraiti vodstvene položaje na naših trgih, s čimer ustvarjamo vrednost za naše stranke, delničarje in zaposlene. S tem namenom je naša strategija oblikovana tako, da pomaga reševati nekatere od trenutno najbolj perečih izzivov človeštva, in z izjemno dobrim izvajanjem te strategiježelimo okrepiti možnosti za zaslužek podjetja.

Kot korporativni državljan smo zavezani  k trajnostnemu razvoju in sprejemanju naših družbenih in etičnih odgovornosti, obenem pa tudi k spoštovanju interesov vseh naših deležnikov. Zaposleni s strastjo za inovacije so v Bayerju deležni izvrstnih razvojnih priložnosti.

Naša strategija

Z našimi tremi divizijami – Pharmaceuticals, Consumer Health and Crop Science – želimo povečati profitabilnost in s tem tudi vrednost našega podjetja. Divizije imajo vodilni položaj na trgih, ki rastejo na podlagi inovcij. Skupaj s poslovno enoto Animal Health predstavljajo močan, privlačen in uravnotežen nabor izdelkov, ki je bolj odporen na nihanja trga in potencialna tveganja.

Naraščajoča in starajoča se svetovna populacija zahteva izboljšano zdravstveno oskrbo in zadostno preskrbo s hrano. Naše inovacije ponujajo rešitve za te izzive. Izumljamo nove molekule, ki lahko pozitivno vplivajo na biokemijske procese v živih organizmih, z namenom, da bi izbljšali kakovost življenja. Za tem stoji naše poslanstvo Bayer: Science For A Better Life.

Pharmaceuticals

Močna organska rast

Divizija Pharmaceuticals se osredotoča na zdravila na recept za terapevtska področja kardiologije, onkologije, ginekologije, hematologije in oftalmologije. Z našimi inovativnimi izdelki želimo doseči pomembno terapevtsko korist za bolnike, obenem pa zadovoljiti naraščajoče potrebe zdravnikov in zdravstevnih zavarovalnic.

V srednjeročnih načrtih, naj bi naši nedavno uvedeni izdelki, kot so Xarelto®, Eylea®, Stivarga®, Xofigo® in Adempas®  pripomogli k povečani prodaji. Da bi zaščitili našo rast tudi dolgoročno, bomo nadalje širili naše raziskovalne dejavnosti v zgodnjih fazah ter nadaljevali s kliničnim razvojem aktivnih učinkovin – kandidatov za zdravila, razvitih znotraj naših laboratorijev. Dodatno bomo sistematično dopolnjevali naš razvojni nabor izdelkov s pomočjo licenčnih dogovorov in prevzemov.

Consumer Health

Širitev z večjimi blagovnimi znamkami

Naš cilj je nadaljnja širitev našega močnega položaja na trgu zdravil brez recepta (OTC – over-the-counter), prehranskih dopolnil in ostalih izdelkov za osebno nego. Želimo postati vodilni na trgih v državah in kategorijah, kjer imamo močno konkurenco. Ključna področja naše osredotočenosti vključujejo nadaljevanje integracije poslov s tega področja, prevzetih leta 2014 od Merck & Co., Inc., v ZDA, in Dihon Pharmaceutical Group Co., Ltd. na Kitajskem.

Poleg tega bomo iskali možnosti za krepitev naših blagovnih znamk Aspirin®, Aleve®, Bepan­then®, Berocca®, Canesten®, Claritin®, Coppertone®, Dr. Scholl’s®, Elevit®, ­MiraLAX® in ­Supradyn® skozi inovativni razvoj izdelkov in zemljepisno širitev. Poleg tega bomo iskali dodatne zunanje možnosti za razvoj, ki bodo strateško smiselne za poslovanje in bodo imele dodatno vrednost za naše delničarje.

Crop Science

Vodilni tržni položaj

Bayer je tretje največje podjetje na svetu na področju vlaganj v inovativno  kmetovanje. Prizadevamo si, da bi pripomogli k večji produktivnosti kmetijstva. Naš cilje je rasti hitreje od trga, z osredotočenostjo na ustvarjanje dobičkonosne in trajnostne rasti, s pomočjo nadpovprečnih inovacij in na kupca naravnanim tržnim pristopom.

Strategija Crop Science temelji na štirih ključnih elementih: prvič, spodbujanje nabora izdelkov za varovanje rastlin z razvijanjem bolj integriranih rešitev za pomembnejše poljščine; drugič, povečati osredotočenost na stranke v celotni vrednostni verigi; tretjič, voditi v inovacijah pri kemičnem in biološkem varstvu poljščin, semen in nadaljen razvoj digitalnega kmetovanja; in četrtič, razširiti naš semenski odtis – posebej za sojo in pšenico – skozi nadaljnje prevzeme, licenčne dogovore in partnerstva.

Animal Health

Okrepiti vodilni položaj in dobičkonosno rast

Naš cilj na področju Animal Health je krepljenje vodilnega položaja na trgu malih domačih živali in doseči dobičkonosno rast na trgu vzrejnih živali. To želimo doseči s širitvijo naših dejavnosti raziskav in razvoja ter z izbranimi licenčnimi dogovori in prevzemi.

Globalna uspešnost

Prodaja 2014




Že desetletja uspešno poslujemo po celem svetu. Davnega  leta 1865 je Bayer začel tržiti svoje izdelke v ZDA. Le nekaj let kasneje so ustanovitelji podjetja Bayer kupili deleže v tovarni v Albanyju, New York. Danes je Bayer s sedežem v nemškem Leverkusnu prisoten v skoraj vsaki državi na svetu.

"Enakomeren tempo notranjega in zunanjega razvoja je bil resnično izjemen in je Bayerju omogočil, da je prišel do te točke razvoja, kjer je danes." Mark Becker, Fidelity Worldwide Investments, London

Struktura delničarjev po državah

width=

Naši zaposleni

Passion to innovate | Power to change: ta izjava povzema vse, kar je značilno za Bayer kot delodajalca. Opisuje našo delovno kulturo in kaj Bayer pričakuje od svojih obstoječih in bodočih zaposlenih – obenem pa tudi, kaj jim ponuja v zameno. Ta blagovna znamka delodajalca predstavlja Bayerjev položaj v tekmi za največje talente na globalnem trgu delovne sile.

Ključne obljube

Naša blagovna znamka delodajalca temelji na štirih Bayerjevih obljubah:

1. obljuba

Bayer vam nudi svobodo in pooblastilo, da izzovete obstoječe stanje in razmišljate vnaprej

2. obljuba

V Bayerju se lahko vključite v odprto in spodbudno sodelovanje z ljudmi, ki delijo vaše navdušenje za spreminjanje pionirskih idej v rešitve, s katerimi spreminjamo življenje

3. obljuba

V Bayerju najzanimivejši družbeni izzivi navdihujejo naše ideje za izboljšanje življenj, naše razmišljanje pa ženejo potrebe naših strank

4. obljuba

V Bayerju imate kot del vodilne družbe z močjo in vztrajnostjo, potrebno za izboljšanje življenja, tudi sami moč, da vplivate na današnji in jutrišnji svet.

width=

Zaposleni po regijah*:

  • Evropa: 48,100
  • Severna Amerika: 13,300
  • Latinska Amerika/Afrika/Srednji Vzhod: 15,900
  • Azija/Pacifik: 25,400
  • Skupno: 102,700

* kot je bilo 31. avgusta, 2015; brez MaterialScience

Upravni odbor

S 1. januarjem 2016 se je upravni odbor Bayer AG razširil in vključil vodje divizij Pharmaceuticals, Consumer Health in Crop Science. Upravljanje podjetja bo bolj usklajeno s poslovnimi dejavnostmi.

 

Werner Bauman
Predsednik upravnega odbora; Strategija & Upravljanje s portfeljem

  

Johannes Dietsch
Finance

  

Hartmut Klusik
Človeški viri, tehnologija & trajnostni razvoj

  

Kemal Malik
Inovacije

 

Dieter Weinand
Pharmaceuticals

  

Erica Mann
Consumer Health

  

Liam Condon
Crop Science