O podjetju

Imena, dejstva, številke o družbi Bayer

Bayer je inovativna družba z več kot 150-letno zgodovino in ključnimi kompetencami na področjih zdravja in kmetijstva. Da bi izboljšali zdravje ljudi, živali in rastli, razvijamo nove molekule, del naših inovativnih izdelkov in novih rešitev. Naše dejavnosti raziskav in razvoja so utemeljene na odličnem poznavanju biokemičnih procesov živih organizmov.

Analiza priznane agencije za blagovne znamke Interbrand je vrednost blagovne znamke Bayer v letu 2015 ocenila na 6,3 milijarde evrov.

Analiza priznane agencije za blagovne znamke Interbrand je vrednost blagovne znamke Bayer v letu 2015 ocenila na 6,3 milijarde evrov.


Naš cilj je doseči in ohraniti vodilne položaje na naših tržiščih, s tem pa ustvarjati vrednost za naše stranke, delničarje in zaposlene. S tem namenom je naša strategija usmerjena k iskanju odgovorov na nekatere najbolj pereče izzive človeštva. S tem, da to opravljamo zelo dobro, želimo krepiti dobičkonosnost podjetja.

Bayer je zavezan načelom trajnostnega razvoja in deluje kot družbeno in etično odgovoren korporacijski državljan, obenem pa spoštuje interese vseh svojih deležnikov. Zaposleni, ki imajo strast za inovacije, imajo v Bayerju izvrstne razvojne priložnosti.

 

Fokus na poslovanje Life Science


Po ekonomski in pravni odcepitvi našega MaterialScience poslovanja, ki sedaj deluje pod imenom  Covestro*, je Bayer začrtal pot uspešnega razvoja kot Life Science podjetje. V skladu s tem smo uskladili tudi našo korporativno strukturo. Od 1. januarja 2016 Bayerjevo ključno poslovanje predstavljajo tri divizije: Pharmaceuticals, Consumer Health in Crop Science. Animal Health predstavlja ločen segment v poročanju.

Naše Life Science poslovanje zaseda vodilne položaje na rastočih trgih, ki spodbujajo inovacije. Skupaj predstavlja močan, privlačen in uravnotežen nabor izdelkov, ki je odporen na nihanja v povpraševanju in na možna tveganja. Nekdanjo strukturo, sestavljeno iz strateškega upravljanja skupine Bayer in operativnih podskupin, smo nadomestili z organizacijo, integrirano pod močno krovno Bayerjevo blagovno znamko.

Bayerjeva organizacija

Poslovanje je v pristojnosti divizij:

Divizija Pharmaceuticals se osredotoča na izdelke na recept, zlasti na področju kardiologije in ženskega zdravja. Prav tako se divizija Pharmaceuticals posveča tudiposebni terapevtiki na področjih onkologije, hematologije in oftalmologije. Divizija zajema tudi poslovno enoto Radiologija, ki trži diagnostično opremo za slikanje s kontrastnimi agenti, skupaj s potrebnimi kontrastnimi sredstvi.

Divizija Consumer Health trži pretežno zdravila brez recepta za področje dermatologije, prehranskih dopolnil, protibolečinskih in gastrointestinalnih zdravil, zdravil proti alergijam, prehladu in gripi, negi stopal in zaščite kože pred soncem. Ti izdelki vključujejo svetovno znane blagovne znamke, kot so Claritin™, Aspirin™, Aleve™, Bepanthen™/Bepanthol™, Canesten™, Dr. Scholl’s™ and Coppertone™. Nekatere od navedenih blagovnih znamk niso na voljo v Sloveniji.

Divizija Crop Science vodi poslovanje s semeni, varstvom rastlin in nekmetijskim nadzorom škodljivcev. Organizirana je v dve poslovni enoti: Crop Protection/Seeds in Environmental Science. Enota Crop Protection/Seeds trži širok nabor izdelkov visoko kakovostnih semen, skupaj z inovativnimi kemičnimi in biološkimi rešitvami za nadzorovanje škodljivcev, obenem pa strankam ponuja široko podporo za sodobno in trajnostno kmetovanje. Enota Environmental Science se osredotoča na nekmetijske pripravke, s širokim naborom izdelkov za nadzor nad škodljivci in storitvami, ki segajo vse od domačega in vrtnega sektorja do gozdarstva.

Naše izdelke za vzrejne in domače živali vodi poslovna enota Animal Health, ki poroča neposredno članu upravnega odbora, odgovornemu za divizijo Crop Science.

Skupne poslovne dejavnosti:

Korporativne funkcije in Bayer Business Services delujejo kot kompetenčni centri celotne družbe, v katerih so združene storitve za podporo poslovanju podjetja.

Currenta je storitveno podjetje, odgovorno za upravljanje in delovanje lokacij Chempark v Leverkusnu, Dormagenu in Krefeld-Uerdingenu.


Covestro* je vodilni ponudnik visoko tehnoloških polimernih materialov in razvija inovativne rešitve za zelo raznolike izdelke za vsakodnevno uporabo.

Korporativno upravljanje


Dvotirni model vodenja s sledečimi upravnimi telesi:

Upravni odbor:

sedem članov, predsednik: Werner Baumann

Nadzorni odbor:

20 članov, predsednik: Werner Wenning

 

Izdelki


Z našimi izdelki prispevamo k iskanju rešitev za nekatere največje izzive našega časa. Naraščajoča in vse bolj starajoča svetovna populacija zahteva izboljšano zdravstveno oskrbo in zadostno preskrbo s hrano. Bayer izboljšuje življenja ljudi s preprečevanjem, odpravljanjem in zdravljenjem bolezni. Poleg tega pomagamo pri zagotavljanju zanesljive preskrbe z visoko kakovostno hrano, krmo in surovinami na rastlinski osnovi.

Najbolje prodajani Bayerjevi izdelki:

  • na področju varovanja zdravja: Xarelto®, Eylea®, Kogenate®, Betaferon®/Betaseron™, družina izdelkov Mirena, Nexavar®
  • ključne blagovne znamke na področju kmetovanja so: Confidor® / Gaucho®, družina izdelkov Nativo®, Nunhems®, Basta®/ Liberty®, družina izdelkov Prosaro®

Lokacije


Družba Bayer je sestavljena iz okoli 307 konsolidiranih podjetij ** v 77 državah po vsem svetu. Sedež globalne družbe je v nemškem mestu Leverkusen.

** polno konsolidirane hčerinske družbe (stanje na 31. December 2015)

Zaposleni


31. decembra 2015 je družba Bayer imela 116.900 zaposlenih po svetu.

 

Več o Bayerjevih zaposlenih

Delovna mesta in kariera

Bayerjeva delnica


Ključni podatki družbe Bayer

 

 20142015Change
 € million€ million%
Bayer Group   
Sales41,33946,324+12.1
EBIT15,3956,25+15.8
EBIT before special items25,8337,069+21.2
EBITDA38,3159,583+15.2
EBITDA before special items28,68510,266+18.2
EBITDA margin before special items421.0%22.2% 
Income before income taxes4,4145,245+18.8
Net income3,4264,11+20.0
Earnings per share (€)5apr.14apr.97+20.0
Core earnings per share (€)6maj.89jun.83+16.0
Gross cash flow76,7076,999+4.4
Net cash flow85,816,89+18.6
Net financial debt19,61217,449.
Capital expenditures as per segment table2,4842,556+2.9
Research and development expenses3,5374,281+21.0
Dividend per Bayer AG share (€)feb.25feb.50+11.1

 

Ponovno objavljeni podatki
1-8 za definicijo poglejte opombe v
Bayer Group Key Data table

(veljavno 31. decembra, 2015)

Deleži prodaje po segmentih 2015



(31. decembra, 2015)

Od septembra 2015 Bayer MaterialScience deluje neodvisno pod imenom Covestro*.

*nekdaj Bayer MaterialScience več.