Consumer Health


S širokim naborom ikoničnih blagovnih znamk si divizija Consumer Health prizadeva podpreti ljudi, da naredijo več za svoje zdravje in dobro počutje. Tako ne izboljšujejo le kakovosti življenja, ampak lahko tudi močno zmanjšajo stroške zdravstvene oskrbe.

Hiter tempo sprememb na svetovnih zdravstvenih trgih zaznamuje naraščajoč trend k potrošniku osredotočene zdravstvene nege. Bogata zgodovina Consumer Health na področju samozdravljenja se je začela leta 1899 z uvedbo Bayerjeve najbolj prepoznavne svetovne blagovne znamke za samozdravljenje, Aspirin™.

Danes divizija potrošnikom ponuja nekatera v svetu najbolj prepoznavna in najbolj preskušana zdravila brez recepta (OTC), prehranska dopolnila in ostale izdelke za nego in samozdravljenje. Uravnotežen nabor izdelkov vključuje močne blagovne znamke v vseh kategorijah, kjer je prisotna konkurenca, vključno z alergijami, analgetiki, prehladom in gripo, dermatologijo, nego stopal, gastrointestinalnimi zdravili, prehranskimi dopolnili ter izdelki za nego in zaščito kože pred soncem.


Divizija Consumer Health je vodilna med najboljšimi podjetji na področju samozdravljenja v svetu. Divizija deluje v več kot 100 državah z 18 proizvodnimi lokacijami ter štirimi centri za raziskave in razvoj izdelkov. Cilj Consumer Health je nadaljnja krepitev močnega položaja na trgu, s ciljem vodenja trga v vseh državah in kategorijah, kjer je prisotna konkurenca. Osredotoča se na ključna področja nadaljevanja integracije poslovanja consumer care, ki ga je leta 2014 prevzela od podjetij Merck & Co., Inc., in Dihon Pharmaceutical Group Co., Ltd. na Kitajskem.


»V Consumer Health si s skupnimi močni prizadevamo, da bi vodili globalne spremembe – od zdravljenja bolezni k promociji dobrega počutja. Skupaj delamo, da bi lahko vsaki naši stranki  pomagali k boljšemu, bolj zdravemu življenju, s pomočjo znanstveno podprtih inovacij, ki izboljšujejo dobro počutje, pomagajo pri vsakdanjih tegobah in preprečujejo bolezni.«


Erica Mann, članica upravnega odbora Bayer AG in vodja divizije Consumer Health


Z več kot 170 blagovnimi znamkami po svetu in 17 znamkami zdravil brez recepta, ki vsaka zase ustvarijo več kot 100 milijonov evrov letne prodaje, je divizija Consumer Health v dobrem položaju, da izkoristi trajno napoved rasti na trgu zdravil brez recepta. 


Dejstvo je, da so del nabora izdelkov divizije Consumer Health nekatera svetovno najbolj prepoznana in najbolj preskušena zdravila brez recepta, prehranska dopolnila in ostali izdelki za osebno nego, vključno z izdelki kot so Alka Seltzer™, Aleve™, Aspirin™, Bepanthen™/Bepanthol™, Berocca™, Canesten™, Claritin™, Coppertone™, Dr. Scholl’s™, Elevit™, Iberogast™, MiraLAX™, One a Day™, Rennie™, Redoxon™ in Supradyn™.

Vse informacije o Consumer Health v Bayerju lahko preberete na www.consumerhealth.bayer.com